Щодо зарахування учнів до перших класів закладів загальної середньої освіти Авангардівської селищної ради
Набір учнів до 1-го класу здійснюється відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367 "Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016.
Прийом документів до 1-х класів на 2025-2026 навчальний рік до ЗЗСО Авангардівської селищної ради розпочинається з 01 травня 2025 року і триватиме до 31 травня 2025 року.
Першочергове зарахування триває з 31 травня по 1 червня включно. До 31 травня батьки мають подати заяву й пакет усіх необхідних документів. Якщо на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальну кількість місць у перших класах конкретної школи, то не пізніше 01 червня директор видає наказ про зарахування усіх дітей (і тих, чию територію проживання обслуговує заклад, і тих, хто претендував на вільні місця).
Право на першочергове зарахування до 1 класу мають діти, які:
- проживають на території обслуговування закладу освіти, і це підтверджується одним із необхідних документами (які саме документи можуть бути надані – нижче);
- рідні брати та сестри дітей, які вже навчаються у цьому закладі освіти;
- діти співробітників цього закладу освіти;
- діти, які є випускниками цього закладу освіти.
Якщо у школі залишаються вільні місця, після першої хвилі, за результатами жеребкування, зараховуються визначені діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу.
Для того, щоб дитину зарахували до першого класу, один із батьків до 31 травня має особисто подати керівнику закладу, який обслуговує територію проживання дитини, заяву про зарахування. Разом із собою потрібно мати такі документи:
- паспорт або інший документ, який посвідчує особу заявника (одного з батьків, або осіб, які їх замінюють);
- копію та оригінал свідоцтва про народження дитини або документ, що посвідчує її особу;
- оригінал або копію медичної довідки за формою № 086-1/о;
- документ, який підтверджує місце проживання дитини або батьків (п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів»). Цей документ подається, якщо дитина претендує на зарахування в заклад, що обслуговує її територію проживання. Якщо дитина претендує на вільні місця, у такому документі потреби немає.
За наявності та за бажанням одного з батьків може додаватися оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Цей документ необхідний, якщо дитина має особливі освітні потреби і для її навчання потрібно створити інклюзивний клас.
Крім цього, до 31 травня батьки можуть подати будь-яку кількість заяв до інших закладів освіти, не на території обслуговування, щоб претендувати на зарахування на вільні місця. Кількість таких закладів не обмежується.
Документи, які підтверджують місце проживання дитини або батьків, визначаються пунктом 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів».
Щоб підтвердити інформацію про місце проживання дитини, батьками, які подають заяву, або особами, що їх замінюють, надається один із таких документів (на вибір батьків):
- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
- витяг з Реєстру територіальної громади;
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
- довідка про проходження служби у військовій частині;
- акт обстеження умов проживання;
- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.
Усі ці документи мають відповідати певним формам, з якими можна ознайомитися у тому ж таки пункті 8 Постанови № 684.
До 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування закладу. Також зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого класу чи класів діти, які не проживають на території обслуговування закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, що використовується цим закладом освіти та затверджена Державною службою якості освіти України. Якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі чи класах, зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування (пункт 3, глава 1, розділ 2 Порядку).
Організація дистанційних класів
Увага! Якщо Ваша дитина перебуває за кордоном і ви плануєте її навчання одночасно в школі країни перебування та України: пропонуємо організувати її навчання в школі, де будуть сформовані класи для вивчення предметів україномовного компоненту (в 1 класі - українська мова та література, Я досліджую світ).
Для навчання за українознавчим компонентом МОН визначило перелік шкіл, де створили спеціальні дистанційні класи. До даного переліку входить заклад загальної середньої освіти "Новодолинський ліцей" Авангардівської селищної ради.
З 1 вересня 2025 року мінімальна кількість учнів у дистанційному класі становитиме 20 осіб. Діти, які навчаються за сімейною або екстернатною формами, не враховують в цю кількість.
Щоб забезпечити реалізацію освітнього процесу, дистанційні класи в одній школі повинні бути організовані для учнів з 1 по 9 клас, 1 по 11 клас, 5 по 11 клас або 8 по 11 клас (для ліцеїв).
На території Авангардівської громади функціонує чотири заклади загальної середньої освіти:
Заклад загальної середньої освіти «Авангардівський ліцей» Авангардівської селищної ради
Режим роботи:
Понеділок – п'ятниця: з 08:00 до 16:00 год
Субота-неділя: вихідні
Сайт закладу
Сторінка Facebook
Строки прийомів документів: з 02 травня по 31 травня 2025 року
Контактний телефон закладу освіти: +38 (048)-797-23-74 (телефонувати з 10.00 до 15.00)
Заклад загальної середньої освіти «Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради
Режим роботи:
Понеділок – п'ятниця: з 08:00 до 16:00 год
Субота-неділя: вихідні
Сайт закладу
Сторінка Facebook
Строки прийомів документів: з 01 травня по 31 травня 2025 року
Контактний телефон закладу освіти: +38 (068)-612-75-00 (телефонувати з 09.00 до 15.00)
Заклад загальної середньої освіти «Новодолинський ліцей» Авангардівської селищної ради
Режим роботи:
Понеділок – п'ятниця: з 08:00 до 16:00 год
Субота-неділя: вихідні
Сайт закладу
Сторінка Facebook
Строки прийомів документів: з 01 травня по 30 травня 2025 року
Контактний телефон закладу освіти: + 38 (067) 697-52-00 (телефонувати з 09.00 до 15.00)
Заклад загальної середньої освіти "Хлібодарський ліцей" Авангардівської селищної ради
Режим роботи:
Понеділок – п'ятниця: з 08:00 до 16:00 год
Субота-неділя: вихідні
Сайт закладу
Сторінка Facebook
Строки прийомів документів: з 01 травня по 31 травня 2025 року
Контактний телефон закладу освіти: +38 (068) 53 99 881 (телефонувати з 09.00 до 15.00)